Contact

 

Vragen?

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en onze contactinformatie. 

Veelgestelde vragen

Om onnodige stress te vermijden is het beter jouw doopsuiker tijdig in huis te hebben. Denk hierbij aan 4 tot 6 weken voor jouw uitgerekende datum, zo kan je in alle rust jouw perfecte doopsuikerconcept samen stellen. 

Onze algemene levertermijn is ca. 10 werkdagen. Dit kan dus 7 werkdagen zijn, uitzonderlijk 11 werkdagen, maar vrijwel nooit langer. We vragen je vriendelijk hiermee rekening te houden tijdens het bestellen.

Gemiddeld hebben wij ± 10 werkdagen nodig om je bestelling af te werken en te verzenden. Dit kan dus 7 werkdagen zijn, uitzonderlijk 11 werkdagen, maar vrijwel nooit langer. We vragen je vriendelijk hiermee rekening te houden tijdens het bestellen.

Eenmaal je bestelling is verzonden levert Bpost in 99% procent van de gevallen je pakketje dan de volgende werkdag bij je thuis. Voor briefpost (indien je bijv. enkel kleurstaaltjes bestelde) hou je best rekening met enkele werkdagen.

Dit sluit niet uit dat je bestelling soms sneller wordt geleverd, maar we vragen vriendelijk rekening te houden met bovenstaande levertermijn. 

Opgelet: zaterdag, zondag en feestdagen worden niet als werkdag meegeteld. Graag hiermee a.u.b. rekening houden vóór het plaatsen van uw order.

In sommige gevallen is er de mogelijkheid jouw order prioriteit te geven, en deze dus sneller te leveren. We vragen vriendelijk ons hiervoor vooraf te contacteren, alvorens uw bestelling te plaatsen.

Elk item personaliseren we voor u met de grootste zorg. Van het schilderen van houten poppetjes, het printen van puzzels tot het graveren van koesterdozen, alles is eigen werk. Hierin nemen we steeds kwaliteit vóór snelheid.

Niet thuis op de dag van levering? Wijzig eenvoudig je leveringsvoorkeuren via de Track & Trace e-mail die je de dag ervoor ontvangt van ons, en geef zo bijvoorbeeld een veilige plaats door waar de postbode je pakketje mag neerzetten.

Afhankelijk van voorraad en actuele drukte is er vaak de mogelijkheid jouw order prioriteit te geven, en deze dus sneller te leveren. We vragen vriendelijk ons hiervoor vooraf te contacteren, alvorens uw bestelling te plaatsen.

Stuur ons gerust een berichtje via Whatsapp, we bekijken heel graag wat de mogelijkheden zijn. Je vindt de Whatsapp knop rechts onderaan op onze website.

Pakketten worden door ons verzonden met BPost.

Verzendtarieven België

・Aankoopbedrag tot €100 = € 6,95
・Aankoopbedrag €100 tot €250 = € 3,95
・Aankoopbedrag > €250 = GRATIS verzending

Verzendtarieven Nederland

Pakketten naar Nederland worden verzonden met Bpost (DHL) aan een vast tarief van €11,75 per bestelling.

Tip: bestel je enkel kleurstaaltjes? Dan heb je als Belgische klant ook de mogelijkheid om te kiezen voor ‘Briefpost’. De staaltjes worden dan voor de prijs van €2,50 verzonden in een envelop. Let wel, verzendingen via briefpost kunnen we niet traceren dus deze optie is geheel op eigen risico. 

Dat kan zeker. Klik hiervoor tijdens het bestelproces op ‘Afhaling’. U ontvangt van ons een e-mail als uw bestelling klaar staat voor afhaling.

Via onze online planner boek je dan eenvoudig en snel een gewenst afhaalmoment.

Twijfel je nog aan bepaalde kleuren? Of bekijk je dat ene artikel tóch liever eens in ‘real life’? Je ontdekt er ons (bijna) volledige assortiment doopsuiker en we denken met een woordje advies graag met je mee!

Omdat we graag de nodige tijd voor je vrijmaken is onze winkel enkel te bezoeken na afspraak. Zo heb jij de winkel steeds voor jou alleen, met advies en hulp waar nodig. Zonder stress, zonder aankoopverplichting. 

Openingsuren inspiratiewinkel (na afspraak):

· Maandag : na afspraak
· Dinsdag Gesloten
· Woensdag : na afspraak
· Donderdag Gesloten
· Vrijdag : na afspraak
· Zaterdag : na afspraak
· Zon- en feestdag Gesloten

Een bezoekmoment aanvragen doe je snel en eenvoudig via onze online kalender.

Omdat we graag de nodige tijd voor je vrijmaken is onze winkel enkel te bezoeken na afspraak. Zo heb jij de winkel steeds voor jou alleen, met advies en hulp waar nodig. Zonder stress, zonder aankoopverplichting. 

Openingsuren (na afspraak)

· Maandag : na afspraak
· Dinsdag Gesloten
· Woensdag : na afspraak
· Donderdag Gesloten
· Vrijdag : na afspraak
· Zaterdag : na afspraak
· Zon- en feestdag Gesloten

Onze winkel is gelegen te Kanunnik Andrieslaan 3 B1, 9990 Maldegem.

Plan hier je route via Google Maps

Alle kleuren en varianten van de aangeboden suikerbonen kunnen als staal worden bekeken in onze inspiratiewinkel. Echter is het zo dat wij onze voorraad producten met een vervaldatum zo klein mogelijk proberen te houden en bijgevolg wekelijks onze bestelling doorgeven aan de leverancier. 

Ook voor suikerbonen en andere voedingswaren vragen we jou dus vriendelijk rekening te houden met de opgegeven levertermijn. 

Sinds kort bieden we enkel nog suikerbonen van De Bock aan. Suikerbonen van Papa Chocolat leveren we uitzonderlijk nog als bijbestelling op een vorig order. Deze vind je dus niet langer terug op de website.

Nog extra suikerbonen van Papa Chocolat nodig?  Stuur ons een mailtje, we helpen je graag verder. 

 

 

Wij garanderen een 100% veilige betaling in een versleutelde omgeving. Betalen kan met Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal & ApplePay.

Iedereen maakt wel eens een foutje of vergeet iets tijdens het bestellen. Zolang je order niet is verzonden is het mogelijk iets toe te voegen aan je bestelling.

Selecteer tijdens het plaatsen van je nieuwe bestelling de optie ‘Toevoegen aan openstaand order’, zo kunnen wij jouw orders samenvoegen en worden eventuele dubbele verzendkosten vermeden. 

Tip: verwijs in het vak ‘opmerkingen’ ook even naar je openstaande referentie, zo komt alles goed bij ons terecht.

Dat kan zeker! Maak tijdens het bestellen een account aan met vermelding van jouw bedrijfsnaam en BTW nummer. Zodra jouw bestelling is afgerond kan je de factuur downloaden in je account, onder het tabje ‘Bestellingen’ – ‘Factuur’.

Vergat je in alle haast een account aan te maken? Stuur ons in dit geval een mailtje, we bekijken het graag voor je.

Heb je een vraag of opmerking? Pols je graag even naar de status van jouw openstaande bestelling? Je bereikt ons makkelijk via:

E-mail
– Contactformulier
– Whatsapp of SMS bericht (+32 465 07 66 40)
– Onze sociale media

We willen vriendelijk vragen het telefoonnummer enkel te gebruiken voor berichten aub. Op deze manier kunnen wij het antwoord op uw vragen het best voorbereiden en het snelst antwoorden, ook tijdens drukke momenten. Bedankt voor uw begrip. 

Je ontvangt steeds een orderbevestiging nadat de betaling is voldaan. Controleer zeker even je spamfolder of de map met ongewenste mail in je e-mailprogramma. 

Vind je de orderbevestiging niet meteen terug in je mailbox?
Geef ons een seintje via e-mail, Facebook of Whatsapp en we helpen je graag verder!

Elk artikel die we aanbieden behandelen we met de grootste zorg. Hierdoor kunnen we steeds de kwaliteit garanderen waar je als klant recht op hebt. Mocht er ondanks onze aanpak toch een artikel zijn waar je niet tevreden over bent, geef ons dan een seintje. We komen samen zeker tot een oplossing.

TRANSPORTSCHADE

Is je pakketje beschadigd tijdens het transport? Neem zeker een foto van de beschadigde doos vóór het openen, en geef ons z.s.m. een seintje via e-mail.

Items gekocht bij Frej kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel.

Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is.
Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door het retourformulier in te vullen die je hier kunt vinden. Je
kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: info@frej.be. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.

Verwerking van jouw retour

Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de
retourzending zijn voor je eigen rekening, en bedragen maximaal € 6,95 via Bpost.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

  1. Gepersonaliseerde artikelen
  2. Etenswaren (suikerbonen, confetti, thee..)

 

Belangrijk:

  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen helaas niet worden teruggenomen.
  • Verzendkosten voor retourzendingen zijn ten laste van de klant.
  • Na controle van het artikel betalen wij u de volledige aankoopsom (incl. verzendkosten) terug.

Klanttevredenheid is enorm belangrijk voor elk bedrijf. Daarom polsen we steeds even kort hoe jouw ervaring met ons was. 

Sinds april 2023 werken wij samen met The Feedback Company, een eenvoudig systeem waarbij je jouw mening over ons geeft in amper 1 minuut. Dit laat ons toe echte reviews te verzamelen, van echte klanten.

Jouw mening is voor ons, en voor toekomstige klanten, van enorm belang. We zijn je dan ook ontzettend dankbaar als je hiervoor even een minuutje de tijd neemt. The Feedback Company stuurt je maximaal 2 e-mails, en geloof ons, daarna wordt je niet verder gestoord!

Wat andere mensen van ons vinden lees je hier.

Onze gegevens

Frej logo

Adres 
Kanunnik Andrieslaan 3 B 1 – 9990 Maldegem – Oost-Vlaanderen – België

Bezoek onze inspiratiewinkel (na afspraak)

· Maandag : na afspraak
· Dinsdag Gesloten
· Woensdag : na afspraak
· Donderdag Gesloten
· Vrijdag : na afspraak
· Zaterdag : na afspraak
· Zon- en feestdag Gesloten

Bericht via SMS of Whatsapp whatsapp icon 
+32 465 07 66 40
Maandag tot vrijdag (9u-17u)

E-mail
 Stuur ons een e-mail

BTW
BE0809967717

Erkend bij het FAVV
2.292.603.710

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Stuur ons een bericht via het contactformulier